søndag den 7. juli 2019

Viden om verden

 

                                                                     

Juli 2019

Velkommen til min  blog


Ib og jeg kommer meget rundt og besøger mange steder, mange seværdigheder, mange museer, og vi tager mange fotos.
Efterfølgende nyder jeg at lave billedsamlinger og at søge mere viden om de steder, vi har besøgt. En viden, som jeg meget gerne deler.

Ib bliver ved med at sige: "Hvorfor laver du ikke en blog?" og jeg lytter jo altid til ham  😀 eller i al fald nogen gange 😀😀  så nu går jeg i gang.

Her på bloggen vil jeg lægge nogle af de indlæg, jeg tidligere har lagt på Facebook.

Jeg har også et utal af power points liggende med viden om verden, men dem kan jeg desværre ikke lægge ind her. Det ville ellers være dejligt at få det hele samlet. Måske viser der sig en løsning.

Faktisk har jeg tidligere arbejdet med blogs, men gik fra det, for jeg synes ikke, at bloggen er velegnet til billedsamlinger.  Men nu giver jeg det en chance.

Jeg fandt en tom, gammel blog med et fint kolibri-tema. Den har jeg valgt at køre videre på.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar